Monday 9 December 2013

TONTON !!! AKU PILIH KAMU 2013 FULL MOVIE ONLINE | DOWNLOAD

AKU PILIH KAMU 2013 FULL MOVIE ONLINE | DOWNLOAD

Aku Pilih Kamu 2013Full movie Aku Pilih Kamu 2013 mengisahkan percintaan awek melayu (Qesya) dengan iskandar. Cerita bermula apabila iskandar yang ingin melanjutkan pelajaran dan tidak sanggup berkorban untuk qesya. masalah ini menjadi lebih kronik apabila ayah qesya (imran) tidak bersetuju dengan hubungan mereka. Aku Pilih Kamu atau Kamu Pilih Aku...kakakakk


Hidup Qesya berubah apabila Alif muncul. Imran tekad untuk mengahwinkan Qesya dengan Alif kerana dia yakin lelaki itu boleh membimbing anaknya yang banyak berubah. Qesya memberontak kerana dipaksa. Bagaimanakah kesudahannya? Qesya tetap akan berkahwin dengan Alif, pilihan ayahnya atau dia mengikut hatinya lalu bersama Iskandar? wahh..bnyak dh admin cite sampai nak abis cite nie..kikikiki...Jom tonton sendiri video di bawah ye.
Klik Link Untuk Tonton 




Antara Filem-Filem Melayu Hot 2013 :

No comments:

Post a Comment