Monday 7 January 2013

PEMBONGKARAN !!!!! WANITA O WANITA


Apa Terjadi Kepada Vagina Wanita Ketika Hendak Melakukan Hubungan Seks

Sebagai wanita, anda perlu tahu apa yang berlaku pada diri anda apabila anda berada dalam mood untuk lakukan hubungan seks. Ini kerana ia boleh membantu anda untuk menyesuaikan diri dengan keadaan semasa yang seterusnya akan membebaskan fikiran anda dari rasa gelabah, terkejut dan sebagainya.

Apabila anda di rangsang atau rasa terangsang di sebabkan aktiviti pemanasan sebelum melakukan hubungan seks, denyutan jantung anda akan menjadi semakin kuat. Ketika ini, perasaan anda akan rasa sedikit gemuruh dan segala perasaan dan emosi anda ke arah ingin mendapatkan kepuasan bersama dengan pasangan anda.

Perasaan ingin mendapatkan kepuasan akan menyebabkan hormon khas dibebaskan di dalam badan. Akibatnya, sel darah di bahagian anggota sulit wanita mula mengembang. Dalam masa yang sama, darah akan di pam dengan lebih laju ke seluruh badan terutama bahagian–bahagian seksual seperti payudara, pinggul, vagina dan peha.

Akibat sel darah yang mengembang dan darah yang banyak di alirkan ke bahagian anggota seksual, wanita akan kelihatan sangat seksi iaitu pinggulnya menggoda, vagina akan jadi lebih tembam dan payudara akan lebih besar. Perasaan wanita ketika ini adalah ingin melakukan hubungan seks dengan sepuas–puasnya.

Jika anda tidak dapat rasa ingin lakukan hubungan seks dengan sepuas–puasnya, itu bermakna diri anda tidak bersedia untuk lakukan hubungan seks. Di sebabkan sel darah di dalam vagina anda mengembang, kedalaman lubang vagina anda akan meningkat sekali ganda iaitu pada ketika anda sedang normal, kedalaman lubang vagina anda adalah hanya 3 hingga 4 inci. Apabila di rangsang, ia boleh mengjangkau sehingga 10 inci.

Oleh itu, anda jangan ragu–ragu sama ada zakar suami anda boleh masuk atau tidak ke dalam vagina anda kerana lubang vagina anda memang sudah bersedia dengan kepanjangan dan kebesaran zakar suami anda.

 

3 comments:

  1. salam admin..terimakasih kerana anda salah satu yg top user di pingje.org..

    oleh itu,bagi menraikkan lagi setiap post anda di pingje.org anda dimestikan meletkakan gambar setiap artkel yang anda kongsikan...anda boleh memilih salah satu gambar yang ada di atas setiap tajuk artikel anda..sistem akan menarik gambar secara auto dari blog anda

    bukan apa,tapi bila artikel anda bersama gambar pasti lebih menarik minta para pembaca dan sesama blogger..

    sekali lagi terimakasih..admin@pingje.org

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam...tq admin...insyallh akan sy lakukan..tq admin pingje.org coz bg ruang tuk saya mpamerkan artikel...

      Delete
  2. Wsalam...tq admin...insyallh akan sy lakukan

    ReplyDelete