Monday 28 January 2013

HOT !!!! SUMPTIOUS EROTICA VIVIAN DAN ALVIN BUAT HAL LAGI


TIDAK PUAS DENGAN ADEGAN SEKS...KINI LAIN PLAK JADI NYER

Sebelum kite bercerita mengenai kelakuan selanjutnya...sebelom itu, jom kita singkap kembali aksi lucah Sumptuous Erotica Blog Vivian Lee dan Elvin Tan. Bagi kami, gambar di blog ini adalah karya seni. Kami adalah orang-orang yang berfikiran terbuka dan hanya ingin berkongsi dengan dunia. Kami mahu mereka melihat berapa cantiknya ia.

”KAMI AKAN TERUS BERSAMA DENGAN MELAKUKAN BANYAK HUBUNGAN SEKS SERTA MEREKODNYA”



Ini lain plak jadinyer apabila Alvin Tan dan Vivian Lee telah memuat-naik beberapa klip video ‘talk show’ mengenai pandangan mereka tentang- tentang apalagi – SEGALA-GALANYA TENTANG SEKS! Kali ini mereka siap jalankan temubual dengan orang ramai tentang ‘benda itu’. Cuba baca n beri ulasan anda ;


Dalam post terbaru, Alvin dan Vivian, kedua-duanya merakamkan aksi berdua di atas katil dengan Alvin tidak berbaju dan Vivian memakai coli sambil berselimut.


Antara topik yang dimuat naik ialah Bagaimana cara nak dekati perempuan, Lebih banyak perempuan yang anda ada- lebih banyak anda lakukan seks, Temujanji hanya untuk seks dan banyak lagilah. Berbeza dengan respond sebelum ini, nampaknya ramai pula kagum dengan usaha mereka berdua malah ada komentar yang memuji serta menganggap kedua-duanya sebagai ‘idola’.

Untuk rekod, Alvin adalah pelajar dari Malaysia yang menuntut di National University of Singapore mencetuskan kegemparan baru-baru ini apabila memuat naik gambar dan video seks  bersama teman wanitanya itu dalam sebuah blog.

Alvin yang merupakan penerima biasiswa ASEAN dan pelajar jurusan undang-undang di universiti tersebut dipercayai telah memuat naik gambar dan video tersebut dalam laman blog mereka, Sumptous Erotica sejak 20 September tahun lalu.

Lihatlah ‘aksi’ mereka menjalankan penggambaran di tempat terbuka dengan tanpa rasa bersalah.

Memanglah mereka tidak rakamkan aksi ‘dalam kelambu’ sewaktu penggambaran itu tetapi gelagat dan air muka mereka berdua secara jelas menunjukkan…mereka tak langsung ada perasaan malu pada masyarakat sekeliling walaupun dah beratus ribu orang pernah melihat aksi mereka di ranjang, dan beratus ribu orang juga pernah melihat tubuh mereka tanpa seurat benang!

HIMPUNAN ARTIKEL 18sx DAN WANITA CANTIK

Inilah demokrasi dan hak asasi’ cara Alvin dan Vivian

No comments:

Post a Comment