Thursday 12 December 2013

TONTON !!! USTAZ MU TUNGGU AKU DATANG 2013 FULL MOVIE ONLINE | DOWNLOAD

USTAZ MU TUNGGU AKU DATANG 2013 FULL MOVIE ONLINE | DOWNLOAD


Tonton Full Movie 2013Full Movie Ustaz Mu Tunggu Aku Datang 2013. Filem pertama lakonan Ustaz Azhar Idrus bakal ditayangkan bermula 28 November 2013 nanti di pawagam tanahair. Filem yang diarahkan oleh Piere Andre ini turut menampilkan Kumpulan Shiro selaku teraju utama selain Zalif Sidek dan Along Raja LawakTonton Full Movie lakonan Ustaz Azhar IdrusDownload dan Online.

Diharap filem berunsur dakwah dan pengajaran ini dapat disampaikan dengan penuh berkesan dan terkesan dihati mereka-mereka dan kita diluar sana. Hiburan itu tidak salah tetapi hendaklah berlandaskan hukum dan syariah. Jom tonton Ustaz Mu Tunggu Aku Datang Full Movie.
Filem ini mengisahkan Dadu, seorang pemuda yang hanyut tanpa tujuan dari hari ke hari. Dia seringkali dipecat dari kerja dan tidak pernah serius dengan segala yang dilakukannya. Dadu tinggal bersama Muiz yang turut bergantung kepada Dadu untuk hidup. Kedua-dua mereka tidak taat pada agama sehinggalah sepupu Dadu, Hamzah datang tinggal bersama. Hamzah kini adalah seorang yang taat pada agama dan sering pergi ke masjid untuk bersembahyang dan mendengar ceramah agama. Terkejut dengan perubahan pada diri Hamzah, Dadu dan Muiz berazam untuk mengubah diri mereka tetapi jalan untuk kembali jalan yang lurus bukanlah sesuatu yang mudah.

JOM TONTON FULL MOVIE

1 comment: