Thursday 19 December 2013

TONTON !!! ULAR 2013 FULL MOVIE ONLINE | DOWNLOAD

ULAR 2013 FULL MOVIE ONLINE | DOWNLOAD

Ular 2013. Tonton Full Movie Ular 2013. Ular 2013 mengutarakan beberapa pelakon seperti Lisa Surihani, Yusri Kru, Mamat Sepah, Harun Salim Bachik dan sebagai. Jom sama-sama kita tonton Ular 2013 Full Movie. Anaconda Malaysia.


Tonton Ular 2013 full movie. Ular mengisahkan Myra (Lisa Surihani) seorang wartawan jenayah yang digantung kerja telah diarahkan untuk membuat liputan di sebuah pusat peranginan di sebuah pulau. Myra yang ditemani jurukameranya, Remy (Yusry Kru) tidak pernah menyangka tugasannya kali ini bukanlah satu tugasan biasa apabila percutian hebat yang dimenangi oleh 10 orang pemenang cabutan bertuah bertukar menjadi sebuah mimpi ngeri yang tidak terduga.



Segalanya bermula apabila ada di antara tetamu pusat peranginan itu dengan beraninya telah menyelinap masuk ke dalam hutan yang telah dipagari dengan pagar elektrik. Rambo yang panic setelah menyedari hal tersebut segera mendapatkan Encik Aziz, pemilik pusat peranginan tersebut. Ia secara tidak langsung telah menimbulkan rasa ingin tahu Myra dan Remy untuk merungkai apakah rahsia yang cuba disembunyikan oleh Encik Aziz (Namron) di sebalik kewujudan pusat peranginan tersebut.

Berjayakah Myra mencungkil rahsia di sebalik pusat peranginan tersebut? Dan apakah yang akan berlaku kepada mereka setelah menyedari mereka sebenarnya terperangkap di sebuah pulau yang dipenuhi oleh penunggu asal pulau tersebut?

JOM TONTON FULL MOVIE

1 comment: