Wednesday 27 February 2013

HOT !!!! TEKNIK BERSETUBUH DAN TAHAN LAMA

7 TEKNIK TAHAN LAMA DAN TEKNIK BERSETUBUH YANG MANTAP

Teknik bersetubuh dan Tahan Lama merupakan aktiviti seks bersama pasangan merupakan keperluan yang harus dipenuhi demi keharmonian rumah tangga. Tahan lama diperlukan dalam hubungan intim bukanlah ukuran kejayaan aktiviti-aktiviti tersebut. Ia bertujuan anda dan pasangan dapat menikmati dan memperoleh kepuasan yang di dambakan. Umumnya seorang lelaki boleh bertahan 5-10 minit ketika melakukan hubungan seksual, namun ada lelaki yang mahukan aktiviti seksual yang lebih lama untuk memperoleh kepuasan maksimum. So takde la istilah ubat kuat atau pil kuat. Berikut beberapa tips yang dapat anda lakukan untuk tahan lama sewaktu bersetubuh bersama pasangan. Selain itu ia termasuklah cara-cara bersetubuh, teknik bersetubuh atau pon teknik seks semasa hamil.


Cara Membuat Anda Tahan Lama
 Jom kita lihat dan pelajari teknik bersetubuh dan tahan lama.

1. Mengambil makanan yang baik


Untuk memperolehi ereksi yang maksimum diperlukan nutrisi yang cukup, darah mahupun hormon yang berperanan dalamnya memerlukan makanan yang bergizi baik. Nutris yang baik dapat meningkatkan keupayaan seksual anda. Karbohidrat merupakan asupan penting bagi tubuh dan aktiviti seksual anda, selain itu juga diperlukan zat besi sebagai nutrisi utama bagi testosterone, air mani atau sperma. Usahakan mengambil makanan satu jam sebelum aktiviti seksual, dan jangan makan berlebihan.

2. Bersenam (panas badan)


Senam merupakan amalan yang sangat baik untuk berlatih mengawal kemuncak atau klimak. Latihan mudah boleh anda lakukan sendiri iaitu dengan cara menahan aliran air kencing kemudian melepaskannya kembali, lakukan berulang-ulang. Bila anda telah terbiasa maka anda dapat gunakan untuk menahan kemuncak atau klimak anda.

3. Alihkan fikiran dari orgasme


Otak sangat berperanan dalam terjadinya  detik-detik klimak, ketika anda mula memikirkan orgasme saat bercinta, maka semakin cepat anda akan mencapai saat kemuncak. Oleh sebab itu fokuslah pada hal lain seperti tatapan mata pasangan, kulit halus pasangan ataupun bisikkan rayuan mesra yang memuja pasangan anda.

4. Pandai mengambil ruang untuk melambatkan


Jangan terlalu memaksa untuk memperoleh orgasme dengan segera semasa hubungan seks berlangsung. Jika ingin mencapai klimak, tarik zakar anda keluar dan biarkan berehat. Isilah masa dengan merangsang pasangan anda dengan membelai pada titik-titik sensitifnya. Waktu ini sangat berguna untuk mengelakkan penumpukan orgasme anda dan mengalihkan fikiran anda agar terhindar dari kecundang awal dimedan perang.

5. Simpan kekuatan dan jangan terpedaya


Jangan mudah terpedaya dengan penampilan pasangan yang menghairahkan. Kebanyak lelaki gagal mengawal emosi pada masa ini, ia secara tidak langsung akan membuat anda kalah pada saat perlawanan. Fokus dan ingat yang masa adalah panjang dalam memastikan kepuasan bersama.

6.Gunakan teknik  penekanan (BONUS)


Ketika anda merasa gairah semakin memuncak dan tidak dapat menahannya lagi, hentikan dan segera dengan melakukan teknik begini :
BONUS ------ “tekan bagian bawah kepala zakar. Anda dapat fokuskan penekanan pada ureta, yaitu saluran yang terletak di bawah penis. Tekanan yang ada lakukan akan menghambataliran darah ke penis dan dapat mengurangi respon kemuncak”.

7. Pastikan pasangan dahulu (ladies first)

Bantulah pasangan anda untuk mencapai klimaks lebih dulu. Anda harus lebih kreatif mencari titik-titik sensitifnya. Posisi woman on top juga bisa membuat si dia lebih cepat mencapai orgasme..


Dalam melakukan hubungan intim, teknik bersetubuh dan tahan lama memainkan peranan yang agak penting dalam memastikan kepuasan adalah milik bersama. So tidak ada lagi ubat kuat, pil kuat segala macam ubat sexs untuk tahan lama. Asli lagi membantu tu..kikikiki

1 comment: