Tuesday 22 October 2013

Hot !!! Wanita Awek Seksi Sabah Bergaduh Dalam Semak (video)

Wanita Awek Seksi Sabah Bergaduh Dalam Semak (video)


Wanita Awek Seksi Sabah Bergaduh Dalam Semak (video). Kota Kinabalu: Belum reda dengan klip video memaparkan dua remaja membelasah seorang gadis sehingga pengsan, kini muncul pula klip video memaparkan pergaduhan dua wanita bertumbuk dan bergelut di dalam semak.
Video rakaman yang berdurasi tiga minit 24 saat ini tersebar luas di internet menerusi laman sosial Facebook dan YouTube sejak kelmarin. 

Jom tengok klip video pergaduhan:
Difahamkan, kejadian dipercayai berlaku di Penampang serta dipercayai dirakam seorang lagi rakan mereka sebelum memuat naik video itu ke laman web terbabit. 
Pergaduhan itu membabitkan seorang wanita berbaju biru dibelasah wanita berbaju hitam berseluar pendek dipercayai rakan sekerjanya.
Ketika kejadian, wanita berbaju hitam itu menumbuk beberapa kali ke arah mangsa selain menindih tubuh rakannya itu sambil menampar mukanya beberapa kali.
Ketika itu, mangsa dalam keadaan lemah menjerit, “Allahuakbar, saya tidak boleh bernafas, sudah, tolong kasi lepas aku, saya tidak boleh bernafas, Allahuakbar.” 

Bagaimanapun, wanita berbaju hitam itu tidak mengendahkan perbuatan mangsa, sebaliknya berulang kali menumbuk dan menampar mangsa. 

Beberapa pejalan kaki yang melihat kejadian itu meminta supaya wanita itu memberhentikan tindakannya, namun tidak diendahkan. 

Malah, wanita berkenaan menampar beberapa kali muka mangsa menyebabkan mangsa tidak dapat berbuat apa-apa dan hanya mampu meminta tolong supaya dilepaskan. 

Bagaimanapun, punca sebenar pergaduhan itu belum diketahui, begitu juga identiti kedua-dua wanita berkenaan. 

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Penampang Deputi Superintendan Ratan Kumar Singh berkata, pihaknya belum menerima sebarang laporan polis berkaitan pergaduhan itu.

No comments:

Post a Comment