Jom Tambah Duit Secara Online

Tabung oo Tabung

KLIK SINI YE !!!

Thursday, 21 March 2013

HOT !!! GAMBAR TENTERA SULU WANITA YANG DITANGKAP


Gambar Pengganas Wanita Sulu Yang Berjaya Di Tangkap !


Berita terkini... wanita cantik merupakan suspek yang berjaya di tangkap. Pihak keselamatan berjaya menangkap tentera sulu wanita. Meremang bulu roma satu badan nak buat posting ni. Eksklusif buat pembaca, inilah wajah tentera sulu wanita yang ditahan oleh pasukan keselamatan kita. Dan semasa ditahan, wanita ini memiliki senjata sniper bersamanya. Admin ada berkongsi dua gambar tentera sulu wanita yang di ambil dari post-post.


Info yang diterima mengatakan sebelum diserbu, rumah tempat persembunyiannya (sebetulnya macam pondok jer)  ini telah dihujani peluru.
Tetapi lihatlah sendiri keadaannya dalam gambar  ini walaupun rumah itu dah hampir roboh. Tak tahu nak cakap apa lagi. Yang paling tak dapat diterima, wanita ini masih dapat tersenyum (Sinis).


8 comments:

  1. menakutkan dan menyeramkan..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dAH MACAM MONA FENDI...KIKIKIKIKII

      Delete
  2. Macam pontianak ni awak kata cantik? Rabun agaknya?

    ReplyDelete
  3. zaman sekarang perempuanpun ganas..takuttnyaa

    ReplyDelete
  4. Macam hantu polong....

    ReplyDelete
  5. tah ye tah tidak si admin nih..now bloggrs suka hati je wat post cenggini..mcm tabloid plak zaman skrg ni yek??

    ReplyDelete
  6. halo, blogwalking here. walking back pls. ^_^

    ReplyDelete

Klik Tabung Ye...

Tabung oo Tabung

Kartikel Punye !!!