Jom Tambah Duit Secara Online

Tabung oo Tabung

KLIK SINI YE !!!

Monday, 31 December 2012

HOT !!! SEKOLAH LAHIRKAN NABI DI ISRAEL

YAHUDI SEMAKIN SESAT !!!!!!!


Di negera Zionis itu ada sekolah yang bakal lahirkan lulusan dengan gelaran ‘nabi’.
Sekolah bernama ‘Cain and Abel School for Prophet’ itu mengenkan bayaran 200 shekel (sekira 53 dolar AS) bagi siapa saja yang berniat memiliki gelaran nabi. Untuk mendapatkan gelar Nabi, para pelajarnya hanya perlu mengikuti 40 kelas yang singkat.
Sekolah tersebut memberikan sijil kepada sesiapa yang lulus. Peraturan di sekolah itu juga tidak ketat.
Pelajar-pelajar di sekolah tersebut boleh masuk kelas hanya mengenakan t-shirt, menggunakan gadget semasa belajar, hingga ada yang memegang gitar masuk ke dalam kelas. Bahkan ada pelajar yang tidak segan keluar kelas untuk sekadar merokok.

HOT !!! JOM KENALI WANITA DI KELILING KITA


TEKNIK MENENTUKAN DARA ATAU PERAWAN

Sebenarnya, melalui tapak tangan kita boleh membuat penelitian berbagai aspek tentang perangai atau sikap seseorang itu sama ada lelaki atau perempuan. Melalui tapak tangan juga kita boleh merenung masa lampaunya dan apakah yang tersirat dihatinya. Sentuhan ini disebut sentuhan antara hati ke hati. Akan tetapi ilmu meneliti tapak tangan ini tidaklah perlu mempunyai ilmu firasat atau batin. Memadai dengan melihat beberapa perubahan fizikal tapak tangan seseorang itu, sama ada mereka yang kuat bekerja, malas atau bermacam-macam lagi.

Sunday, 30 December 2012

HOTT !!!! PELACUR SEBAGAI HADIAH DARI AYAH SEMPENA HARI LAHIR ANAKNYA


KEPUTUSAN UNTUK ‘MENGHADIAHKAN’ ANAK TERUNANYA SEORANG PELACUR SEMPENA HARI JADINYA YANG KE 16 TAHUN. 

Semua ibu bapa mahukan yang terbaik untuk anak mereka, tetapi apa yang berlaku di Nicaragua benar-benar mengejutkan. 

Kerana terlalu sayangkan anaknya, seorang bapa, Don Cesar mengambil keputusan untuk ‘menghadiahkan’ anak terunanya seorang pelacur sempena hari jadinya yang ke 16 tahun. 


Thursday, 27 December 2012

HOT !!!! HANTARAN O HANTARAN


JOM KENALI CIRI-CIRI WANITA HANTARAN RM 10,000

Daripada pandangan seorang teman, ciri-ciri berikut sebagai panduan untuk meletakan harga wang hantaran RM10,000.


Rasanya semua sifat itu memang penting tanpa perlu mengira jumlah wang hantaran.

Jumlah RM10,000 itu mungkin sekadar kiasan dan bukan sesutau yang wajib. Namun mungkin apa yang ingin digambarkan adalah sikap yang dicari dalam diri seorang
wanita.

Wednesday, 26 December 2012

TIP !!!! BAGI MEREKA BERPENDAPATAN RENDAH


PERCAYALAH PENDAPATAN RM 600 OLEH BELI RUMAH !!!!!!

Jawapan saya, memang betul! dan saya akan tunjukkan caranya.

Sebelum ini mungkin ada diantara kita yang merasakan industri hartanah bukanlah untuk mereka, kerana orang yang berada didalam pelaburan ini adalah orang kaya dan paling-paling pun mereka bergaji lumayan sebab itu mereka mampu membeli rumah atau bungalow mahal-mahal. Ada pula yang mengatakan kalau nak berjaya dengan industri ini kita kena berjaya dulu, lepas tu baru lah melabur didalam hartanah. Ini bisnes orang kaya, orang yang cukup-cukup makan macam kita ni mana ada peluang kat sini.

Tuesday, 25 December 2012

TOLONG BACA !!!! LUANG 3 MINIT UNTUK DIRI SENDIRI


1000 ORANG SEMBAHYANG JUMAAT, HANYA 20 ORANG BETUL-BETUL SANGGUP MATI KERANA ALLAH

Mungkin ada yg pernah baca kisah ni tapi tak salah kalau kita ingatkan sekali lagi ……. Dengan Nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Pengasih

Suatu hari pada masa Sembahyang jumaat yg di hadiri oleh lebih kurang 1,000 jemaah .. Tiba² masuk dua orang lelaki yg menutupi seluruh tubuhnya dengan pakaian hitam .. Tak nampak apa cuma dua biji mata and membawa mesin gun .. Lalu salah seorang lelaki tu bertempik “ Sesiapa yang sanggup MATI kerana ALLAH sila berdiri di tempat kamu ”


Klik Tabung Ye...

Tabung oo Tabung

Kartikel Punye !!!