Jom Tambah Duit Secara Online

Tabung oo Tabung

KLIK SINI YE !!!

Monday, 31 December 2012

HOT !!! SEKOLAH LAHIRKAN NABI DI ISRAEL

YAHUDI SEMAKIN SESAT !!!!!!!


Di negera Zionis itu ada sekolah yang bakal lahirkan lulusan dengan gelaran ‘nabi’.
Sekolah bernama ‘Cain and Abel School for Prophet’ itu mengenkan bayaran 200 shekel (sekira 53 dolar AS) bagi siapa saja yang berniat memiliki gelaran nabi. Untuk mendapatkan gelar Nabi, para pelajarnya hanya perlu mengikuti 40 kelas yang singkat.
Sekolah tersebut memberikan sijil kepada sesiapa yang lulus. Peraturan di sekolah itu juga tidak ketat.
Pelajar-pelajar di sekolah tersebut boleh masuk kelas hanya mengenakan t-shirt, menggunakan gadget semasa belajar, hingga ada yang memegang gitar masuk ke dalam kelas. Bahkan ada pelajar yang tidak segan keluar kelas untuk sekadar merokok.

HOT !!! JOM KENALI WANITA DI KELILING KITA


TEKNIK MENENTUKAN DARA ATAU PERAWAN

Sebenarnya, melalui tapak tangan kita boleh membuat penelitian berbagai aspek tentang perangai atau sikap seseorang itu sama ada lelaki atau perempuan. Melalui tapak tangan juga kita boleh merenung masa lampaunya dan apakah yang tersirat dihatinya. Sentuhan ini disebut sentuhan antara hati ke hati. Akan tetapi ilmu meneliti tapak tangan ini tidaklah perlu mempunyai ilmu firasat atau batin. Memadai dengan melihat beberapa perubahan fizikal tapak tangan seseorang itu, sama ada mereka yang kuat bekerja, malas atau bermacam-macam lagi.

Sunday, 30 December 2012

HOTT !!!! PELACUR SEBAGAI HADIAH DARI AYAH SEMPENA HARI LAHIR ANAKNYA


KEPUTUSAN UNTUK ‘MENGHADIAHKAN’ ANAK TERUNANYA SEORANG PELACUR SEMPENA HARI JADINYA YANG KE 16 TAHUN. 

Semua ibu bapa mahukan yang terbaik untuk anak mereka, tetapi apa yang berlaku di Nicaragua benar-benar mengejutkan. 

Kerana terlalu sayangkan anaknya, seorang bapa, Don Cesar mengambil keputusan untuk ‘menghadiahkan’ anak terunanya seorang pelacur sempena hari jadinya yang ke 16 tahun. 


Thursday, 27 December 2012

HOT !!!! HANTARAN O HANTARAN


JOM KENALI CIRI-CIRI WANITA HANTARAN RM 10,000

Daripada pandangan seorang teman, ciri-ciri berikut sebagai panduan untuk meletakan harga wang hantaran RM10,000.


Rasanya semua sifat itu memang penting tanpa perlu mengira jumlah wang hantaran.

Jumlah RM10,000 itu mungkin sekadar kiasan dan bukan sesutau yang wajib. Namun mungkin apa yang ingin digambarkan adalah sikap yang dicari dalam diri seorang
wanita.

Wednesday, 26 December 2012

TIP !!!! BAGI MEREKA BERPENDAPATAN RENDAH


PERCAYALAH PENDAPATAN RM 600 OLEH BELI RUMAH !!!!!!

Jawapan saya, memang betul! dan saya akan tunjukkan caranya.

Sebelum ini mungkin ada diantara kita yang merasakan industri hartanah bukanlah untuk mereka, kerana orang yang berada didalam pelaburan ini adalah orang kaya dan paling-paling pun mereka bergaji lumayan sebab itu mereka mampu membeli rumah atau bungalow mahal-mahal. Ada pula yang mengatakan kalau nak berjaya dengan industri ini kita kena berjaya dulu, lepas tu baru lah melabur didalam hartanah. Ini bisnes orang kaya, orang yang cukup-cukup makan macam kita ni mana ada peluang kat sini.

Tuesday, 25 December 2012

TOLONG BACA !!!! LUANG 3 MINIT UNTUK DIRI SENDIRI


1000 ORANG SEMBAHYANG JUMAAT, HANYA 20 ORANG BETUL-BETUL SANGGUP MATI KERANA ALLAH

Mungkin ada yg pernah baca kisah ni tapi tak salah kalau kita ingatkan sekali lagi ……. Dengan Nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Pengasih

Suatu hari pada masa Sembahyang jumaat yg di hadiri oleh lebih kurang 1,000 jemaah .. Tiba² masuk dua orang lelaki yg menutupi seluruh tubuhnya dengan pakaian hitam .. Tak nampak apa cuma dua biji mata and membawa mesin gun .. Lalu salah seorang lelaki tu bertempik “ Sesiapa yang sanggup MATI kerana ALLAH sila berdiri di tempat kamu ”


Monday, 26 November 2012

HOTT !!!! RAJAGOPAL APA YANG KAMU BUAT

INI SUARA KAMI...TOLONG JANGAN MALUKAN KAMI - ULTRAS MALAYA

Ini suara kami...tolong dengar..apa pon terjadi...SELAMA NYA HARIMAU MALAYA...TAKAN ADA HARIMAU MALAYSIA !!!!!!!!!!!!!!!!

3 video sy sertakan untuk semua :

1) Demo Aman


Sunday, 25 November 2012

HOTT !!! DERITA PALESTIN MASIH BELOM BERNOKTAH.. (2)

1,477 ORANG KANAK-KANAK PALESTIN DI BUNUH TENTERA ISRAEL

PETANG 10 November lalu, Mohammed Ussama Hassan Harara, 16, dan Ahmed Mustafa Khaled Harara, 17, seperti biasa keluar bermain bola sepak di taman permainan berdekatan rumah mereka di Al-Shoja'iya, timur Gaza.
Namun, tidak lama berada di taman itu tiba-tiba kedengaran siren dan jeritan kuat menyuruh mereka menyembunyikan diri.
Tatkala rakan-rakan mereka bertempiaran lari, namun langkah Mohammed Ussama dan Ahmed Mustafa ternyata tidak cukup pantas.
Bedilan meriam tentera Zionis Israel tepat jatuh di taman permainan itu dan meragut nyawa kedua-dua remaja berkenaan.
Berita kematian mereka hanya menjadi bisikan sepi dunia kerana ternyata ia bukanlah satu kisah asing.

Saturday, 24 November 2012

HOTT !!! APASAL LA AKU MALAS SEMBAHYANG

UNTUK DIRIKU DAN KAWAN-KAWANKU YANG TERSAYANG…


Apasal la aku malas sembahyang,
Tuhan kasi aku jasad siap dengan bayang-bayang,
Bukan ke lebih beruntung daripada tiang,
Berdiri tanpa roh malam siang…


Friday, 23 November 2012

HOT !!! JOM KENALI PEREMPUAN DIKELILING KITA


MELIHAT CIRI-CIRI MAHKOTA PEREMPUAN YANG TELAH DIUSIK ATAU TIDAK

Peranan buah dada memang banyak, bukan sekedar menggoda nafsu lelaki saja, tapi buah dada sebagai bukti kalau gadis itu pernah disentuh atau tidak. Buah dada gadis yang belum pernah kena sentuh, senantiasa tegang. Tetapi kalau sudah kena sentuhan, buah dada itu tegangnya berkurang dan membesar sedikit dari pada ukuran asalnya, lebih kerap disentuh, lebih kendur. Perhatikan gadis disaat berjalan atau berlari, bergerak2 dan melambai jatuh (ke bawah) dan berbuai sekali bererti ketegangan sudah hilang. Kalau belum kena sentuhan, walaupun buah dada berbuai disaat berlari tetapi buaiannya tidak terlalu melambai2 berarti ketegangan masih ada.

HOT !!!RAMAI BELIA MALAYSIA AKAN MUFLIS

120,000 BELIA DIRAMAL MUFLIS MENJELANG TAHUN 2020

KUANTAN - Jumlah golongan belia yang muflis akibat berhutang mungkin mencecah 120,000 orang menjelang tahun 2020 sekiranya langkah-langkah pencegahan tidak diambil mulai sekarang.

HOTT !!! DERITA PALESTIN MASIH BELOM BERNOKTAH (2)


DERITA ENAM DEKAD

Dosa Israel ternyata bukan hanya membunuh, mereka juga merampas sedikit demi sedikit tanah Palestin, malah menyekat sumber air umat Islam.
Statistik Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) menunjukkan pada tahun 1946 Palestin mempunyai keluasan tanah 26,990 kilometer persegi, tetapi hari ini angka itu hanya tinggal 6,220 kilometer persegi (5,860 di Tebing Barat dan 360 kilometer persegi di Gaza).
Berkongsi lebih dekat penderitaan penduduk Palestin, Kosmo! sempat menemu bual Ketua Misi Bantuan Palestin anjuran Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia, Muhammad Kamarulazizi. Beliau baru pulang ke tanah air Selasa lalu, selepas mengikuti rombongan ke Tebing Barat pada awal November lepas.

Ujarnya, keadaan di Palestin boleh dipecahkan pada dua kategori.

HOTT !!! DERITA PALESTIN MASIH BELOM BERNOKTAH (1)


1,477 ORANG KANAK-KANAK PALESTIN DI BUNUH TENTERA ISRAEL
PETANG 10 November lalu, Mohammed Ussama Hassan Harara, 16, dan Ahmed Mustafa Khaled Harara, 17, seperti biasa keluar bermain bola sepak di taman permainan berdekatan rumah mereka di Al-Shoja'iya, timur Gaza.
Namun, tidak lama berada di taman itu tiba-tiba kedengaran siren dan jeritan kuat menyuruh mereka menyembunyikan diri.
Tatkala rakan-rakan mereka bertempiaran lari, namun langkah Mohammed Ussama dan Ahmed Mustafa ternyata tidak cukup pantas.
Bedilan meriam tentera Zionis Israel tepat jatuh di taman permainan itu dan meragut nyawa kedua-dua remaja berkenaan.
Berita kematian mereka hanya menjadi bisikan sepi dunia kerana ternyata ia bukanlah satu kisah asing.

WOW !!!! NEW RECORD

TIGHTEST PARALLEL PARKING RECORD FALLS YET AGAIN!

They said it couldn't be beaten - but it has! Ronny Wechselberger aka Ronny C' Rock has managed to better Han Yue's seemingly unbreakable world record for the tightest car parallel parking.



HOT !!!! UNCONDITIONAL LOVE

Beautiful....

After a mother chimpanzee who lived in a zoo died, one of the zoo's employees took the baby chimp home to care for it
It never crossed his mind that his dog, who had recently given birth would adopt the chimp and raise it with her pups.
Judging by the look on her face at times, she is not quite sure why this particular offspring has hands to grab her with.
Now that portrays unconditional love.  Something to think about!!!!!


Thursday, 22 November 2012

AWAS !!!!!!! TERUTAMA PENGGEMAR KICAP


KICAP BANGKAI CICAK DITEMUI…ADOII AIII…

KANGAR: Lapan beranak di Taman Merpati, di sini, hampir termuntah apabila menemui bangkai cicak terjulur keluar dari botol kicap digunakan bagi menambah perisa nasi goreng untuk hidangan makan malam, kelmarin.



DIKEHENDAKI !!!! POLIS CARI 15 INDIVIDU


SEORANG WANITA ANTARA 15 INDIVIDU YANG DICARI
GEORGE TOWN – Seorang wanita antara 15 individu yang dicari bagi membantu siasatan berhubung kes samun bersenjata dan pecah rumah sekitar Timur Laut sejak awal tahun ini.

HOT !!!! MATI TERJATUH SEBELUM JUMPA KEKASIH


TERJATUH DARI TINGKAT 7 DI DESA PANDAN
KUALA LUMPUR – Hajat seorang gadis keluar dari rumah tanpa pengetahuan keluarga bagi bertemu kekasihnya mengundang padah apabila dia maut selepas terjatuh dari tingkat tujuh sebuah apartmen kuarters kerajaan di Desa Pandan di sini semalam.
Sebelum kejadian pada pukul 8 pagi, mangsa, Siti Khadijah Muhammad, 16, mengurung diri di dalam bilik di rumahnya selepas dipercayai memberontak kerana dihalang keluarga untuk bertemu kekasihnya.

MANUSIA ATAU BINATANG ?


SEDIH DAN PILU..MAYAT WANITA DI RATAH MANUSIA KEJAM !!!!

Wanita di bawah ini mangsa bunuh dan mayatnya telah dibedah untuk bantuan siasatan. Seperti biasa selepas selesai segala urusan mayat ditanam di tanah perkuburan. Nasib malang mangsa ini tidak terhenti disini, bukan sahaja dibunuh, tambah malang lagi… nak panggil apa pun tak taulah, binatang dah tentu tak buat kerja macam ni…seekor mamat ni yang sangap sangat pergi korek balik mayat dan rogol mayat malang ni sepuas-puasnya.


HOT !!!!! MAYAT DIR0GOL TANPA BELAS KASIHAN

MANUSIA ATAU BINATANG ? 

Wanita di bawah ini mangsa bunuh dan mayatnya telah dibedah untuk bantuan siasatan. Seperti biasa selepas selesai segala urusan mayat ditanam di tanah perkuburan. Nasib malang mangsa ini tidak terhenti disini, bukan sahaja dibunuh, tambah malang lagi… nak panggil apa pun tak taulah, binatang dah tentu tak buat kerja macam ni…seekor mamat ni yang sangap sangat pergi korek balik mayat dan rogol mayat malang ni sepuas-puasnya.



Wednesday, 21 November 2012

PANAZ!!!! PEMBONGKARAN WANITA RENDAH DAN TINGGI

Ketahui kelebihan wanita rendah berbanding wanita tinggi dalam hubungan s3ks?

Sebagai seorang lelaki wanita jenis mana yang anda suka, adakah jenis yang tinggi lampai atau jenis yang rendah comel?. Untuk mencari wanita yang tinggi lampai di negara kita sebenarnya agak sukar. Kalau ada wanita yang cantik anggun dan tinggi lampai biasanya laris untuk menjadi model


HOT !!!! AMAR MAKRUF NAHI MUNKAR


Nasihatilah Manusia Walaupun Engkau Seorang Pendosa


"Saya bukan lah hebat untuk menegur orang"

"Saya bukan lah seorang ustaz"

"Saya bukan lah seorang ustazah"

Nasihatilah Manusia Walaupun Engkau Seorang Pendosa...Amanahmu sebagai KHALIFAH di atas muka bumi:"AMAR MAKRUF NAHI MUNKAR"


Tuesday, 20 November 2012

HOT !!! LELAKI O LELAKI..TERKULAI LAYU DI UJUNG TANDUK


TANDA-TANDA MATI PUCUK

Tidak dinafikan, masalah mati pucuk sangat ditakuti lelaki. Mati pucuk bererti lelaki itu tidak mampu mencapai ereksi mencukupi dan kekal untuk memasukkannya ke dalam faraj pasangan. Yang pasti, ia tamparan hebat buat lelaki dan membuatkannya hilang kejantanan. Percaya atau tidak, ini yang berada dalam kepala setiap lelaki.


Lelaki yang mati pucuk ada perasaan dan nafsu syahwat. Mereka rasa tertekan kerana tidak dapat melakukan perkara menyeronokkan dan tidak hairan jika mereka mengalami perubahan mood dan tingkah laku negatif.

HOT !!!! ASAL USULKERAJAAN HARAM ISRAEL


PENCEROBOHAN TANAH PALASTINE BUKAN KEBETULAN TAPI DIRANCANG

Sejak 3500 tahun Sebelum Masehi, Palestin telah didiami oleh orang-orang Arab Palestin. Ia terletak berhampiran dengan Laut Mediterranean di sebelah barat, Lubnan di utara, Syria dan Jordan di sebelah timur dan Laut Merah serta Semenanjung Sinai di sebelah selatan. Kedudukannya amat strategic kerana ia terletak di tengah-tengah kawasan telaga minyak yang paling kaya di dunia. Ia juga sebagai batu loncatan ke Benua Asia dan Afrika. Oleh itu banyak negara barat mengidam-idam untuk menguasainya.


Hotttt !!! Siapa Ustaz Azhar Idrus

Kehidupan Ustaz Azhar Idrus Sebenar

Ramai orang di luar sana meminati gaya penyampaian ceramah Ustaz Azhar Idrus, atau dalam pendek kata peminat Ustaz Azhar Idrus atau dalam bahasa komiknya Kipas Susah Mati Ustaz Azhar Idrus, disini sedikit tentang biodata dan sejarah hidup ustaz azhar idrus.




HOT !!!!! 9 RAHSIA YANG LUAR BIASA DI RANJ@NG


BUKAN SEKADAR TEKNIK MALAH KESEMPURNAAN DALAM HUBUNGAN AMAT DIPERLUKAN

Ternyata untuk mendapatkan seks yang sempurna memerlukan lebih dari sekadar teknik dan hasrat. Mencintai tubuh sendiri dan komunikasi juga tak kalah penting. Ingin kehidupan seks lebih mantap, ada 9 rahsia untuk anda. Ada beberapa elemen yang harus anda perhatikan. Bukan saja ketika anda tengah bercinta, tapi juga sebelum dan sesudah kegiatan seks itu berlangsung.

 

HOTTT !!!! PEMBONGKARAN MUMIA MENJERIT

KEWUJUDAN MUMIA MENJERIT DI ZAMAN FIRAUN !!!!


SEJARAH Mesir purba sememangnya sinonim dengan kewujudan piramid dan firaun. Penyelidikan berterusan yang dijalankan ahli pakar arkeologi negara itu berjaya membongkar pelbagai kisah dalam sejarah keagungan Mesir purba yang mengagumkan.


Ahli sejarah Mesir juga tidak ketinggalan menjalankan pelbagai kajian firaun bagi mencari jawapan kepada pelbagai misteri yang wujud di sebalik setiap mumia yang ditemui. Satu daripada kajian terbaru dijalankan ke atas mumia yang ditemui pada 1881 dan kini ditempatkan di Muzium Mesir di Kaherah berjaya membantu sekumpulan ahli kaji purba menghimpun sebuah kisah cubaan membunuh, komplot menjatuhkan raja dan bunuh diri.

Monday, 19 November 2012

HOT !!!!! PEMBONGKARAN LUKISAN YANG TERMAHAL


Lukisan Telanj@ng Terkenal dan Termahal di Dunia


Maaf ye bukan lucah tapi nak bagi tau coz pelukis tanah air haruslah berfikiran kreatif untuk berjaya.

Lukisan telan@jang seniman berikut sangat terkenal selain terkenal harga jual lukisan yang dihasilkan  mahal 

1. NU COUCHE DE DOS


 Lukisan ini dilukis pada tahun 1995 oleh Lucien Freud, dan dijual dengan harga $33.6 juta.


Saturday, 17 November 2012

PANAZzz !!!!! CANTIK O CANTIK

7 Kerugian Jadi Perempuan Cantik

Saje nak kongsi keceriaan sebelum mula berfikir strategi ari nie...

Kecantikan ternyata tidak membuat seorang perempuan bisa dengan mudah mencari pekerjaan. Apalagi jika pekerjaan itu punya syarat 'maskulin'. Berikut 7 Kerugian Jadi Perempuan Cantik, iaitu :

PANAZZZ !!! CANTIK YANG MENGERIKAN

PERCAYA TAK ??? WANITA CANTIK DAN SEKSI K3NCING DALAM LIF !!!!!!!

Pengotor! Itulah yang boleh dikatakan kepada seorang perempuan bangsa Cina berumur lingkungan 20-an ini apabila dia bertindak k3ncing di dalam sebuah lift.

Kejadian yang berlaku di apartmen Sri Saujana di Georgetown ini sempat dirakam kamera litar tertutup (CCTV) sekitar jam 6.07 petang pada 10 Oktober lalu.


Cerita nyer baca bawah yer...kikikikikikikiki

HOT !!!! WANITA CANTIK Vs SEKSI YANG MENGERIKAN DIDUNIA

PERCAYA TAK ??? WANITA CANTIK DAN SEKSI KENCING DALAM LIF !!!!!!!

Pengotor! Itulah yang boleh dikatakan kepada seorang perempuan bangsa Cina berumur lingkungan 20-an ini apabila dia bertindak kencing di dalam sebuah lift.

Kejadian yang berlaku di apartmen Sri Saujana di Georgetown ini sempat dirakam kamera litar tertutup (CCTV) sekitar jam 6.07 petang pada 10 Oktober lalu.


Cerita nyer baca bawah yer...kikikikikikikiki

Friday, 16 November 2012

TIP !!!!! MASA DEPAN ANAK-ANAK KITA


Pelaburan Hartanah untuk Pendidikan Anak-anak


Apabila perkataan ‘pelaburan hartanah’ dibincangkan, kebanyakan orang akan melihat dari sudut pendapatan sewa (rental income) dan juga keuntungan hasil jualan hartanah selepas nilainya meningkat. Tidak dapat dinafikan bahawa memang itu cara yang selalu dipraktiskan oleh orang ramai apabila melabur didalam bidang hartanah.

HOT !!! JANGAN INGAT CANTIK TU DAH CUKUP...TAPI SENGSARA TAU


7 Kerugian Jadi Perempuan Cantik

Saje nak kongsi keceriaan sebelum mula berfikir strategi ari nie...

Kecantikan ternyata tidak membuat seorang perempuan bisa dengan mudah mencari pekerjaan. Apalagi jika pekerjaan itu punya syarat 'maskulin'. Berikut 7 Kerugian Jadi Perempuan Cantik, iaitu :


Sunday, 11 November 2012

HOT !!!! JOM KENALI IBLIS DIKELILING KITA


Iblis-Iblis Yang Mewakili 7 Dosa Besar


Pasti semua sudah tahu kan 7 dosa besar, bahasa kerennya adalah 7 DEADLY SINS. 7 dosa ini adalah :

1. Kebanggan atau Pride (superbia)
2. Rakus harta atau Greed (avaritia)
3. Nafsu seks yang berlebihan atau lust (luxuria)
4. Iri hati atau Envy (invidia)
5. Rakus makan/berlebihan dalam makan atau Gluttony (Gula atau gullia)
6. Marah atau Wrath (ira)
7. Kemalasan atau Sloth(acedia)

Thursday, 8 November 2012

HOT !!!! MAKHLUK-MAKHLUK YANG MENGGEGARKAN DUNIA


10 Makhluk Aneh Yang Mengegerkan Dunia


JOM REHAT KAN MINDA .........

Dr Takeshi Yamada, peneliti asal Jepang, menemukan 10 makhluk aneh yang mengegerkan dunia ilmu pengetahuan. Salah satunya adalah monyet vampire di China. Seperti yang kita ketahui tentang vampire, maka hidup monyet vampire ini tergantung dari menghisap darah makhluk lain.

1. Vampire Monkey

Uniknya makhluk ini dalam beraktivitas banyak menggunakan tangannya, seperti halnya manusia. Spesies ini diyakin sebagai mata rantai yang putus dari evolusi manusia hingga berbentuk seperti sekarang. Keunikan lainnya, monyet ini seperti burung yang menenun sarangnya.


Monday, 5 November 2012

TIP !!!! ASAS BAGI PENYEWA RUMAH


Apa Yang Anda Perlu Tahu Tentang Perjanjian Sewa Rumah


 “Susah la nak buat sewa rumah ni.. penyewa selalu lambat bayar and rosakkan rumah aku…last2 aku pulak yang rugi…”
“Pelik aku.. macam mana die boleh apply loan sampai ada 5 rumah, tapi gaji die baru rm3000”
“Eh.. kipas bilik aku rosak ni..sapa kene bayar untuk repair.. kita ke atau tuan rumah?”

HOT !!!! PEMILIK / OWNER DIKEHENDAKI

SEKITAR KUALA LUMPUR DAN KAJANG

Kami mempunyai banyak permintaan / pencarian rumah sewa
Oleh yang demikian, kami memerlukan seberapa banyak unit kediaman untuk disewa
Kami hanya membantu dalam memudahkan serta mengurus hartanah anda..


ALAMAK !!!! JANGAN SAMPAI KE SINI YE


7 Tempat Rasmi untuk Bugil
 
Sebagai bahan hiburan serta pengetahuan !!!!!!!!!
Aktiviti tidak berpakaian atau yang dikenal bugil tidak selamanya dapat dilakukan di tempat tidur dan bilik mandi. Pasalnya, ada beberapa wilayah di dunia yang disediakan bagi Anda yang jika ingin menonjolkan diri dalam keadaan bugil dengan suasana terbaik dan tanpa larangan. Apa saja?

1. Naked Beach
Halouver Beach, di Miami, Florida, Amerika menjadi tempat bagi Anda yang ingin berjemur tanpa mengenakan pakaian. Dengan begitu proses sun bathing berlangsung sempurna mengenai kulit.

Sunday, 4 November 2012

HOT !!! KREATIF TANPA BATASAN


5 Lukisan Telanj@ng Terkenal dan Termahal di Dunia

Maaf ye bukan lucah tapi nak bagi tau coz pelukis tanah air haruslah berfikiran kreatif untuk berjaya.
Lukisan telan_jang seniman berikut sangat terkenal selain terkenal harga jual lukisan yang dihasilkan  mahal 

1. NU COUCHE DE DOS


Lukisan ini dilukis pada tahun 1995 oleh Lucien Freud, dan dijual dengan harga $33.6 juta.

HOT !!!! PEJABAT UNTUK DISEWA

SEKITAR BANGI DAN KAJANG

Kami mempunyai beberapa unit pejabat untuk disewakan
Segala detail boleh dilihat difoto yang dilampirkan
Bagi keterangan lanjut boleh terus menghubungi saya



Friday, 2 November 2012

TIP !!!! BAGI SEMUA GOLONGAN WANITA


7 Ciri Khas Vagina Sihat

Ini bukan sudut untuk membincang atau berkongsi perkara lain....tetapi ini sebagai info yang berguna terutamanya golongan wanita... 
Memiliki vagina yang sihat sudah pasti akan menjauhkan dari maslah kesihatan terutama penyakit kelamin yang sering menyerang vagina . Bagi kebanyak wanita biasa  belum tahu mengenai ciri-ciri vagina yang sihat. Berikut adalah beberapa ciri vagina yang sihat. Info ini dipetik dari Dr Muharam dari petikan / nukilan detik.com.


HOT !!!! RUMAH UNTUK DISEWA

AREA PINGGIRAN CYBER

Kami mempunyai 2 unit rumah untuk disewa...
Berminat boleh hubungi kami....
Detail boleh dilihat pada foto yang dilampirkan



Thursday, 1 November 2012

HOT !!!! LAGI RAHSIA DIBONGKAR


5 Bahagian Tubuh Yang Membuat Wanita Orgasme

Bahagian tubuh wanita ini menjadi aspek utama membuat wanita mendapatkan orgasme yang dasyat. Tujuan merangsang bahagian tubuh ini agar wanita dapat merasakan orgasme. Antara bahagian-bahagian tersebut adalah :


1. Dua tulang dan klitoris
Teknik ini memerlukan penyelarasan dua bahagian alat kelamin. Pertahankan kontak antara tulang dan klitoris. Kemudian perempuan mencapai orgasme dengan gerakan gelombang lembut.

HOT !!!!! BANGLO UNTUK DIJUAL

BANGLO 2 TINGKAT HULU LANGAT

Kami merupakan agen hartanah berdaftar
Terdapat 1 unit rumah banglo untuk dijual di area Hulu Langat
Segala detail boleh dilihat di foto yang dilampirkan
Atau terus hubungi saya...


Wednesday, 31 October 2012

HOT !!!!! APA SUDAH JADI NIE


7 Video P0rno Terheboh di Indonesia

Video p0rno adalah sebuah video yang menunjukan gambar orang telanjang atau melakukan kegiatan seksual yang direkam secara sengaja maupun tidak sengaja yang bisa dilihat oleh banyak orang karena tersebar melalui internet. Nah berikiut ini ada 7 Video P0rno Paling Menghebohkan Indonesia..


HOT !!!!! PEMILIK DIKEHENDAKI

SEKITAR SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

KAMI MEMERLUKAN RUMAH UNTUK DISEWA DISEKITAR KAWASAN LIPUTAN KAMI
INI BERIKUTAN PERMINTAAN YANG AMAT TINGGI..

SILA RUJUK DETAIL DIDALAM FOTO YANG DISERTAKAN...


HOT !!!! RUMAH UNTUK DIJUAL

2 STOREY , SEKSYEN 1, TAMAN BARU BANGI

Kami adalah Perunding Hartanah Berdaftar
Mempunyai beberapa unit rumah untuk dijual
Segala detail boleh dilihat difoto yang dilampirkan....
Kami juga memberi perkhidmatan untuk mencari hartanah pilihan mengikut pilihan anda !!!



Tuesday, 30 October 2012

HOT : RUANG PEJABAT UNTUK DISEWA !!!!!!

1st FLOOR , TAMAN PUTRA KAJANG

Tawaran sewa dengan harga yang menarik....
Segala detail boleh dilihat di foto yang dilampirankan atau terus menghubungi saya....



HOT !!!! RUMAH UNTUK DISEWA

RUMAH TERES TAMAN PINGGIRAN CYBER

Kami mempunyai sebuah rumah teres untuk disewa...
Sewa bulanan RM 2000
Segala detail boleh dilihat di foto yang disertakan atau terus menghubungi kami...



SHOP APARTMENT UNTUK DISEWA

SHOP APARTMENT, TAMAN PUTRA KAJANG

Kami mempunyai sebuah lot kedai untuk disewakan...
Segala detail hartanah sewa boleh dilihat di foto hartanah tersebut....


KATA - KATA PEREMPUAN YANG PENUH MAKNA


PEREMPUAN ATAU WANITA PENUH DENGAN KATA2 YANG BERMAKNA

Sungguh manis mulut si perempuan / wanita..adakala nya menjadi penawar n adakala nya menjadi racun...(wah terjauh nampak aku nie)

Saje nak kongsi bagi pasangan kapel kat luar tu...faham sendiri udah la yerr..akakak



1. Kalau perempuan tanya : Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi : Siapa yang paling lawa? I ke, budak 
pompuan tu?

Monday, 29 October 2012

PEMBONGKARAN !!!! ISU TANAH ADAT DINEGERI SEMBILAN

PEMBANGUNAN TANAH ADAT DIKUALA PILAH


Pentadbiran tanah adat di Negeri Sembilan agak unik berbanding dengan negeri-negeri lain di Malaysia. Ini kerana masyarakat watan di Negeri Sembilan rata-ratanya masih mengamalkan Adat Pepatih yang mementingkan keturunan daripada sebelah ibu. Organisasi hidup masyarakat adat ini berteraskan 12 kelompok keluarga yang besar yang dipanggil `Suku’. Setiap kelompok diketuai oleh seorang pembesar bergelar Lembaga. Setiap suku terpecah kepada keluarga kecil dipanggil `Perut’ yang diketuai oleh seorang `Buapak’. Setiap Perut pula dipecahkan kepada kelompok yang lebih kecil dipanggil `Ruang’ yang diketuai oleh seorang `Besar’. Setiap `Ruang’ dipecahkan kepada kelompok yang lebih terkecil dipanggil `Rumpun’ yang diketuai dengan panggilan `Kadim’.

Klik Tabung Ye...

Tabung oo Tabung

Kartikel Punye !!!